28 dec 2015

radar love

2022.03 radar loveSlecht volk bij VRT-radio.
“I’ve been drivin’ all night, my hands wet on the wheel”… Kom je geeuwend terug je dorp ingereden … en dan gooien ze bij wijze van uitsmijter nog even dit de ether in? Totaal onverantwoord en onverantwoordelijk van de openbare omroep!
Natuurlijk slaat de volumeknop dan in wijzerzin op hol en is het uitgesloten om binnen te rijden. Ik kan vrouw en buren toch niet om halfzeven uit bed blazen!?
Dus reden we nog een blokje om, die buurt in die me niet zo echt veel kan schelen, hèhèhè… waarna de Caddy uiteindelijk toch in stilte op stal kon.
Niet dat ik het op zich zo’n goed nummer vind, maar “elk moment heeft zijn muziek en elke muziek heeft haar moment” En ‘on the road’ werkt “Radar Love” nu inderdaad eenmaal… Klaarwakker dus, nu… Geen sprake van in slaap raken, dus gewoon op de zetel wat wegsuffen en aansterken voor de volgende rit…
Ook de Caddy – die trouwe vierwieler – mag even genieten van wat welverdiende rust. Hij heeft flink zijn best gedaan het laatste etmaal: eerst overdag naar London en vannacht Hilversum. Goed gewerkt, jongen!
  • Blij, overigens, dat ik deze leuke, stevige liveversie ontdekte. De 14:32 moesten blijkbaar jammer genoeg in twee worden worden geknipt. Is niet mijn keuze, sorry…
  

Geen opmerkingen: